Isnin, 27 Ogos 2012

Sedihnya hari nie.....

Huuuu...sedih kot hari nie....coz hari nie hari pertama aku mula bekerja setelah 3 bulan cuti bersalin.   Hari nie juga hari pertama aku berpisah untuk beberapa jam dengan anakku setelah berkepit jer 3 bulan nie dengan aku.  Sedih ooooo  coz tak dapat uruskan babyku 100% lagi.   Tapi aku tetap bersyukur coz opahnya sendiri yang menjaganya ....opah sayangkan cucu 200% lebih dari sayangkan anak.



tu dia..mata bulat....!!!
Hai...tak atu nk mula kat na hari nie nak wat kerja...dengan mood raya ader lagi nie...mood blur...campur plak ngan monday blues...campur berbagai ler....
Fuh.....soalan yang selalu aku ajukan pada suami aku...bila abang nak kaya...heee coz boleh aku berhenti kerja..heeee leh jaga anak-anak. 

Apa-apa pun males ker apa ker..kerja tetap kerja..beb...tanggungjawab tu.  Mudah-mudahan aku dipermudahkan dalam apa segala hal...begitu juga babyku...aku doakan agar dia mudah dijaga..tak banyak songeh dan nangis...nanti kesian opahnya plak.

1 ulasan:

cikceriacorner berkata... JOM Reply

comelnye anak akak...selamat hari raya maaf zahir dan batin kak..:)