Khamis, 25 April 2013

Demam Gwiyomi Pulok .................


Wah dulu demam Gangnam Style..banyak ler yg niru gaya gitu...tapi kebanyakannnya lelaki ler pompuan tak sesuai gangnam style tu...skang org pompuan duk giler dan demam Gwiyomi plak...tiru gaya dia..comel bangat. Aku...tk comel nk wat gitu...kang ader yang kata buang tabiat nak mampus kang...heee.  Jom Layan entri aku kali nie..

Tapi..ssshhhh ader 1 rahsia...kat opis aku nie tengah demam Game Candy Crush Saga...katanya masuk SKT tahun nie...siapa level paling tinggai LNPT dia puntinggi gak..haaa



e Gwiyomi Song, atau Kwiyomi Lagu (귀 요미 송), adalah satu K-pop oleh Korea Selatan penyanyi Hari dan telah dibebaskan pada 18 Februari, 2013. Ia telah diilhamkan oleh isyarat daripada seorang ahli kumpulan lelaki Korea Selatan, Jung BtoB dinamakan Ilhoon. Isyarat ini dipanggil 'Gwiyomi Player', yang menjadi meme Internet pada bulan Oktober 2012 diikuti dengan kemunculan pertamanya pada menunjukkan pelbagai Korea Selatan di bawah SBS MTV dinamakan MTV Diary. Isyarat ini juga telah memberi inspirasi kepada banyak netizens Asia untuk memuat naik versi mereka sendiri ke internet.

Antara video-video Gwiyomi yang comel-comel dan lawak heee...












Tiada ulasan: