Isnin, 18 Februari 2013

Annual Dinner PERKESA

7 Feb yang lalu PERKESA BADSA telah mengadakan Annual Dinner di Villa Felda, Semarak, KL.  Makanan yang dihidang leh tahan banyak dan sedapnya...sesuai ler untuk dinner tak terlalu berat...BBQ.  Program nie diadakan coz kebetulan BADSA negeri pun kebetulan ada di KL.  Oleh kerana dek malam kerja dan anak-anak sekolah aku datang kejap jer ler...dapat makan..dapat hamper dan nyanyi 1 lagu..blah ah..heeeee.

Acara dimulakan dengan bacaan doa dan
 seterusnya ucapan oleh SUB BADSA

seterusnya ucapan oleh Pengerusi PERKESA



lepas tu apa lagi..makan time...jom serbu

Sambil makan..kitaorang di hiburkan dengan dendangan lagu dari Kon. Hamisan...sambil-sambil itu juga diselang-seli kan dengan cabutan bertuah.


nak tau...aku geram jer nengok asyik nengok Kon Hamisan jer nyanyi aku pun mohon lesen ah dengan Cek Abe nak nyanyi 1 lagu..heee..lagu per lagi..lagu Kris Dayanty ler...nk dekat ngan nama aku..Pitriya Ismayanty...Ceh poyokan..



dah selasai aku nyanyi nie aku pun cau ler coz cabutan bertuah aku dah dapat nk nunggu apa lgi kan..haaaa.

Ok nie ada antara gambar2 candid yang telah member aku amik ..jom layan!!!!

 
  nie gambar anak dia tomei kan...                                                 alahai pemalunya.....


Ibu-ibu yang tomei...



  
muka-muka ceria!!!!

1 ulasan:

ejulz berkata... JOM Reply

wah.. bertuah.. :).. nampak meriah mlm tu.. :)

Jom join segmen ni kalau belum.. 100 penyertaan terawal akan dapat 1pcs Sticker Fridge Magnet / 1pcs Button Badges dari @Cenderahati Akamika Gift. Dan rebut hadiah2 menarik yang lain.. ^_^

http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/02/segmen-ucapan-selamat-hari-lahir-buat.html