Rabu, 20 Februari 2013

XTVT Hujung Minggu

Aktiviti hujung minggu yang lalu...BBQ di Hutan Lentang, Bentong, Pahang. Kitaorang gerak dalam 8 buah kereta...best bangat....lebih makanan dari orangnya..heee sampai balik kena tapau plak...dah lama tak ngompol-ngompol camnie..maklumlah masing-masing dah berkeluarga dan sibuk dengan kerja masing-masing.  Kalu bab-bab mcm nie aku lah yg selalu kena mulakan dan menjadi kepalanya...aku ngan mama aku...lama tak buat nie sebab aku sebelum nie mengandung..beranak...jd tkder siapa nk arrange kan...nie anakke-3 aku dah 8 bulan nie..leh ler...


 nie perbincangan sebelum....ber BBQ

apa lah anak-anak dara aku tu nak ngan Abi dia....


alahai..yang mebakar ader yang menggoreng pun ader..yang mandi jer tau pun ader heeee


anak buah aku....dua2 nie anak adik-adik aku 

pas mandi kelaparan... 

nie geng ayah-ayah yang sedang membakar
aksi jer lebih nie.. 

alah sayang ummi..ngan Tok Wan nya...

nie adik aku no.2...hai..nak jual satey plak ker

Tiada ulasan: