Isnin, 25 Mac 2013

Program di MinDef Minggu Lalu



Salam semua..ceh..minggu nie leh katakan bz gak hai dah namanya kerja takkan tak bz plak kan..kang makan gaji buta plak namanya.

Rabu, 20 Mac 2013 Kementerian Pertahanan telah menjemput Tun Dr Mahathir Mohamadserta isteri Tun Dr Siti Asmah ke Program Bicara bertajuk "  PERTAHANAN NEGARA TANGGUNGJAWAB BERSAMA" begitu banyak info yang aku dapat ( sshhhh tapi maaf  tk leh kongsi takut maklumat saya di manipulasikan ) tapi saya ada sedikit gambar untuk dikongsi bersama anda semua kenangan semua nie selagi Tun masih ada...amik kesempatan lah amik gambar dari jarak dekat.  Aku dan geng dari BADSA duk di bahagian depan dan tepi coz nak bersalam dan nak amik gambar dari jarak dekat..heee







Pada hari berikutnya pula saya mnghadiri Kursus Pengurusan Jenazah siri 1/2013 yang di adakan di Majis Al- Walid MinDef.  Kursus nie makan masa sehari jer...begitu banyak ilmu yang aku dapat masa nie....satu hari nanti kita jua pasti akan mati...itu adalah pasti.  Tapi gi kursus nie belajar bagaimana nak mengkapan mayat.... dari mulalalhhh dari persediaan ..mandi jenazah hinggalah mengkapankan...alhamdulillah 

1 ulasan:

.dida mumin♥ berkata... JOM Reply

mood make-up blog la pulaaa...:)