Isnin, 28 Mac 2011

Al-Kisah....pasal hadiah besday dari suami tercinta....25 Mac 2011 (aku genap 30 Tahun)

sekadar gambar hiasan....

Al-Kisah....tanggal 25 Mac 2011 bersamaan hari Jumaat genaplah aku 30 tahun...ramai yg bg gelaran 3 series. biasanya aku dan suami mengambil cuti tahun untuk celebrate besday aku tapi tahun nie tidak sebab kami sekeluarga akan ke Johor Bharu selama beberapa hari seminggi selepas besday aku...jd takkan kerap sangat nak ambil cuti. Em...... manalah bunga sejambak nie...tk sampai-sampai dlm hati....biasanya si husband antar bunga.....tkper sabar......mungkin bagi masa balik nanti kot....he..he...rupa-rupanya kedai bunga yang biasa si suami beli agak sibuk tk sempat nk hantar......maka suamiku beli coklat homemade.....masuk je dlm kereta...suami bagi kotak kecil siap berbalut dan ber ribbon....eh dlm hatiku apa nie...buka lah....ooooorupan-rupanya coklat....ai...syukur dpt gak....selepas itu..sampai jer di rumah mak di setiawangsa....suamiku suruh tunggu kejap jgn keluar lagi..aik takkan ada hadiah lagi kot....jeng..jeng..jeng...


Wa.......dapat coklat Ferrero Rocher...banyak plak tu....(seperti gambar di atas), dlm hati hr nie hari coklat aku ker........tkper...bersyukur...terima jer dh orang bagi.  Tkper maby suamiku simpan duit untuk kami sekeluarga bercuti ker JB agaknya...jadi tk bleh nk bagi hadiah....he..he...ok jadi lepas maghrib baliklah kami sekeluarga ke rumah kami di Ukay Perdana...tapi dlm hati...eh..naper suamiku ikut jln lain nie....aku pun tanya " kita nak gi mana nie bang".....suamiku menjawab " adalah ikut jer"....aik...ada surprise lagi ker nie...jeng..jeng..jeng....


                                                           sekadar gambar hiasan....

 
rupa-rupanya dia bawa aku ke kedai orang menjual baju renang muslimah.....dia suruh pilih jer mana yg berkenan..maka ...itu lah hadiah sebenarnya...yang lain tu hadiah gak..tapi gimik jew....he.he....TERIMA KASIH SUAMIKU.....ummmwahhh.....LUV U.....

Tiada ulasan: