Khamis, 14 April 2011

Perkahwinan abang sepupuku .........

Hu...Pergh... dah lama bangat ak update blog....bz bangat lately nie...ceh..ceh....gi JB ..kenduri cousin....bengkel..kursus....pastu mood nk update blog pun mcm males gitu. Teiba hari nie macam rajin sikit..amacam bleh plak mcm nie kan..knie saya nk kongsi sikit gambar-gambar yang diambil semasa kenduri cousin aku di Kampung Pengantin, Setapak.  Wa...nice place.......selamat ah aku dh kawin kalu tak...aku suruh laki aku wat kat situ...he......(perasantan)..so jom nengok koleksi gambar semasa majlis resepsi cousin aku nie......





My lovely Hubby.......tema Purple...tu yg habis sume purple tu....






Aku bersama anak-anakku.......nampak plak...kain baju
 si Nadyne berlipa-lipat dlm baju tu yer....biar beli besar
sikit lama sikit leh pakai...kalu tak 2 atau 3 bulan dh tk leh
 pakai....




















































Oh tidak.......aku nampak begitu besar bila bersama-
adik-adikku.......blah ah korang...korang tu yg kechik sangat....





















































Ini adik-adikku yang sengal....he..he..jangan mara ha....
Wokey...tengok ah...petang nie ke esok saya tambah lagi
gambar-gambarnya yer......cau cin cau.....

Tiada ulasan: