Jumaat, 28 Disember 2012

Cendol BAKAR Kuala Selangor

Al-Kisah..semalam saya ambil cuti untuk ikut suami gi urusan kerja di Kuala Selangor...hai tak reti penat aku nie kan..baru balik dari Melaka sehari...gi plak Kuala Selangor...kat sana aku menetap di Hotel De Palma...biliknya ala-ala chalet gitu...


nie dh nak check out dah...nie plak gambar anak-anak yang sempat berposing heee
ikut sapa lah nie...


tak lama lagi si kecil bakal ikut jejak si kakak-kakak ah nie...


Ok...setelah dh posing berbagai...teringat ler pernah beberapa minggu dahulu aku nengok rancangan meletop yg pengacaranya Nabil ngan Neolofa tu...dia gi kat Cendol Bakar...mati-mati aku ingat cendol tu di bakar..rupa-rupanya....Bakar tu nama owner Cendol tu...hampeh....tapi memang sedap ler...ssshhhh ada yg suruh order yang Durian punya..pergh...manalah mak makan durian dek non.



aku order cendol biasa jer...tapi sedap ah...






Terdapat pelbagai makanan yang di jual di sana..antaranya Cucur Udang...Rojak...
sedap-sedap belaka...Laksa Meletop pun ada..maby sempena rancangan Meletop tu datang kot.....pedas laksanya...memang meletop..(alamak tu tapau tk amik gambar plak).


Penat ah...dari Jumaat lepas duk jalan sampai semalam baru sudah...Jumaat lepas gi Kidzania..nanti saya citer kedian yer..cau....





Tiada ulasan: