Isnin, 31 Disember 2012

Jom Pekena ICE ROOM

Hai lately nie kerja gue maaaaaaaaakan jer....cuti sekolah...masak-masak gak..
makan luar makan gaks..heeee

kali nie saya pilih makan di Ice Room Taman Sri Gombak...kesian kat adik no.4..selalu duk sebut...dia kata kakaknya yang bernama Molly nk belanja..tp tk belanja-belanja pun...jadi kakak dia yang sulung ah amik part gi bawa...menu kat situ bukan ice krim semata jer..ada macam-macam...


nyummy....k anak aku order ice coklat dan adik aku bandung..tk silap...

standard lah kalu budak mesti...coklat punya...


gambar nie blur ah...nie bandung tk silap..rasa cam ABC sket-sket


Asam Laksa dia leh tahan..banyak dan sedap....


nie plak menu Mushroom Soup dan Garlic Bread...
unik kan...dia letak dalam tu...

nie menu minum petang aku..Sabtu lepas...sajer nak share..kalu-kalu ada yang cari idea nk makan kat na...singgah ler ke web dia...http://www.iceroom.com.my/home.aspx


Tiada ulasan: