Rabu, 21 Disember 2011

1. Rugi 2. Nyesal dan ke 3..Teruja.... BEN ASHAARI

Waduh...nyesal campur terkilan semua da lah...nak tau kenapa, mana taknya aku dah tau yg Ben Ashaari blogger terkenal tu ada kat bangunan aku nie ha ada Seminar aku tau melalui status dia dlm Facebook, sebenarnya terdetik dalam hati nie  berharap leh dapat jumpa ngan dia..pastu nak jadi citer aku ternampak lah beliau nie..tapi yg ngok ngek nya aku nie dh nampak tak reti nak menyapa atau amik peluang bergambor..huuuu pastu baru nyesal yerk...tah apa2 kan.
nie ler orangnya...

Ha..baru jap tadi nie Ben Ashaari menyapa aku dalam fb..wah teruja kot...dia tanya mana aku tak nampak pun..hooo aku bgtau yg aku nampak dia dan aku jer kenal dia tapi takkan dia kenal aku kot..follower blog dia beriban kot..aku cetoit jer.  Abg Ben bgtau dia bukan datang keseorangan tapi ada Ujang gak..alah blogger gak.  Yang hadir Seminar tu tadi terdiri daripada Pengarah-Pengarah Filem yg terkenal  seperti Datuk Yusof Haslam, David Teo dan ramai lagi yang aku kenal muka jer tapi nama tak pasti..hooohoo ho. Abg Ben kata takper maby takder jodoh nak bertemu..sebenarnya dah hampir dah tapi aku yg tak pandai amik peluang. Takper next time aku akan pastikan yg aku akan pandai amik peluang.  Ceh !!! aku nie kategori pemalu bleh ke? Malu tapi Mau...Aummm.

4 ulasan:

RamRamCute berkata... JOM Reply

segan ek jumpa abg ben? hihihi.....

ummiP3 berkata... JOM Reply

@Rahmah Ram Ram segan bangat kot...dia ok jer..kita jer yg segan

~~AzaLea~~ berkata... JOM Reply

asben sy pun join majlis td... nanti nk tny dia lh... huhuhuhu

ummiP3 berkata... JOM Reply

@AzaLea o yer ker anti tanya yerk