Khamis, 22 Disember 2011

Antara Aksi-aksi Yang Jarang-Jarang Kita Lihat








 



 



 

2 ulasan:

Miss Nadya berkata... JOM Reply

mak ai..kalau nenek nad macam tu...nad xnk balek kampung..;)

teringin nak belajar macam awek penyepit tu lah..:)

video ke-3 tak dapat nk main..

amboi..budak kecik tu anak orang asli kan nmpk??

pergh...kolam tipu..kalau orang tak tahu..dah terjun..:)

p/s :: akak,kalau ada duit pink best kan??

Mak Izz berkata... JOM Reply

terkejut tgk nenek tu bergelek. mesti penari yg hebat ms muda2 dulu kan. x sangka nenek msh boleh menari dgn baik tanpa sakit urat. hehe..

video cina sepit kuih tu mmg hebak giler! terpana mata sekejap tgk dia kuis laju2 kuih tu masuk plastik. syoknyer kalo sume pekerja kedai roti kt msia mcm tu. kan cpt keje, cpt siap. ni terhegeh2.