Isnin, 14 Mei 2012

21 Mei 2012 Confirm .....

Apa kena mengena tarikh nie ngan aku ehem..ehem...tarikh nie aku baru dapat tadi...Isnin depan confirm aku kena csor..nie tarikh persetujuan antara aku ngan doktor 21.05.2012.  Malam Isnin tu aku dah kena puasa yer ah..kalu operate mana leh makan kan...aku dah ingat hari nie dah..aku kena csor coz last week masa appointment..aku jumpa ngan doktor lain..bukan ngan doktor yang biasa aku gi check up...coz doktor tu gi Cambodia...doktor yang ganti nie...bgtau darah aku tinggi..air ketuban dah berkurangan...so hari nie..Isnin aku kena datang wat CTG cek jantung baby..sekiranya tak ok aku kena csor dengan kadar segera...


Maka hari nie aku datang lah..berjumpa ngan doktor yang biasa aku jumpa dan yang aku pilih...ermmm darah tinggi aku border...CTG cek jantung baby ok..air ketuban, air kencing sume-sume lah pun ok...alhamdulillah...maka tadi aku dan suami terus sain 1 borang untuk aku di scor...21.05.2012 Isnin depan confirm lah aku kena operate...hari Isnin plak hari lahir anak no.3 nie..masa yang sulung Rabu..yg ke 2 Selasa..dan yang ke-3 plak Isnin..oklah tu...  Dokkor tanya aku..nak ikat dah ker...pastu doktor sendiri jawab..tak yah lah yer..awak muda lagi...ceh...nampaknya ada 1 agi kuota untuk aku....hai umur baper plak aku nak branak lagi sorang nie...heee blum lagi kuar yang nie dh pikir lagi sorang yer...kih..kih..bukan apa...tahun nie aku 31 thn..nk lagi sorang umur baper plak...? yer lah kalu sikit anak kang...tak seronok gak...3 atau 4 tu kira oklah tu...bersyukur alhamdulillah...nampak gayanya..aku kena pikirkan untuk merancang keluaga lagi lah nie..apa lagi implanon lagi er...hai bila lah aku nie nak kurus kalu gitu yer...sekarang nie mood menunggu Isnin depan jer lah plak...hai ader sikit berdebar...oklah cau dolu...:)

1 ulasan:

Noina berkata... JOM Reply

wahhh..dah nak bersalin dah kak pit... :) Moga segalanya berjalan lancar.. Amin... :)