Khamis, 31 Januari 2013

Kisah DAYANI lagi....


gambar nie diambil di umah opahnya....di Setiawangsa....alahai anak Ummi
semenjak dah masuk 8 bulan nie leh tahan perangai dia..lasak bangat....celah mana dia gi dah sekarang nie..bawah sofa...celah kerusi..bawah meja..


nie bawah sofa...kepala je duk kat luar..badan semua dah bawah sofa dah...tapi tak bunyi tak apa...duk diam jer bawah tu heeee.



nie plak celak kerusi dan almari di umoh opahnya...camtu gak duk diam jer...mmg dia suka hagaknya..dia tak merangkak lagi tau...tu dengan cara dia bergolek-golek jer leh sampai segala celah tu..tapikan baik punya landing kan..kot celah tu

4 ulasan:

dida mumin berkata... JOM Reply

sweet...baby G aku pn bru blajar merangkak

ummiP3 berkata... JOM Reply

dia tk merangkak..tapi bergolek-golek....dan merayap ala-ala askar gitu heeee

ComelComot berkata... JOM Reply

comelnya bb boy ni. saya insyallah bakal menimang cahaya mata juga nt.

1st time lawat page ni.salam kenalan ummiP3

ummiP3 berkata... JOM Reply

@ComelComot huuu girl yang...rambut dia tkder nampak cam boy yerr