Isnin, 27 Februari 2012

Hari Keluarga PERKESO Rawang

Hai baru jer 2 minggu sedah aku gi Bukit Gambang Resort City bersama family tercinta...nie semalam baru jer balik dari sana gak...kali nie bersama family PERKESO Rawang plak..Hari Keluarga PERKESO Rawang..opis suami tercinta.
Kali nie bilik aku dekat ngan Fun Fair Resort tu...kat bawah blok aku jer...hah per lagi memang aku dan suami leburkan duit ke situ lah demi memenuhi kehendak anak-anak tercinta.

Semua permainan nak naik kalu bleh..tapi selamat si anak dara kecik aku tu penakut jadi tapis-tapis ah sket nak naik apa.  Mana yang gayat-gayat sket tu tak der lah dia teringin tapi lain plak si kakak terlalu berani bayangka slide yang tinggi melayut tu dia naik..orang dewasa pun kecut perut. Sorang nie terlebih berani plak..tapi penakut dengan gelap..si adik tak takut gelap...hai anak-anak banyak kerenah. 

Hah yang nie ler anak dara aku si kakak 8 tahun naik..
.yang ramainya orang dewasa jer naik..tapi dia melepasi ketinggian
leh ah naik..tu pun tak puas-puas minta nak naik lagi..pergh..hagak-hagak

hah yang nie contoh kalu amik 1 bilik...selesa
dan besar...

Fun Fair di bawah blok N1 Bukit Gambang


 Nie jer gambar yang sempat di ambil..coz tukang amik gambarnya sibuk
Pengerusi Hari Keluarga..aku plak jenis tak berapa suke bergambor

Lepas nie tak tau bila plak aku bleh sampai sini lagi coz bulan Mei nie dah nak bersalin...tapi aku dan suami kaki jalan..belasah jer..heeee  Ingat masa bersalin Daniya..habis jer pantang trus gi bercuti ke Swiss Garden,  Perak.  Kali nie plan amik cuti bersalin 3 bulan..nak pi mana plak..bleh?..heee tak pun amik lesen kereta...ermmm difikirkan kedian lah yer.

Tiada ulasan: