Selasa, 14 Februari 2012

Mandi-manda di Bukit Gambang Resort City, Pahang

Kebetulan last week family besar aku dapat jemputan kenduri kahwin di Kuantan, Pahang....alah keluarga angkat family aku masa dolu-dolu aku tinggal di Pekan Pahang dolu...
apa lagi kesempatan ler tidur kat Bukit Gambang Resort City.  Bilik/ apartment dengan Taman Tema Air tu jauh sikit jer..jalan pun bleh..tapi dari bilik tak namapk ler tempat mandi-mandi tu..coz sebelum nie aku tidur kat Tiara Beach Resort dengan Marina Cove bilik/apartment kitaorang mengadap tempat mandi-mandi tu.

BGRC ada menyediakan keretapi macam kat Zoon Negara tu dari apartment nak ke Taman Tema air tu, pergi balik sorang kena bayar RM2.  Nak masuk dalam tu dewasa RM 21.90 kanak-kanak RM 14.90..pastu nak beli apa-apa termasuk makanan, locker dan pelampung semua kena pakai top up yang dibeli semasa beli tiket masuk jadi cashless lah kiranya..tak pakai duit oklah tu kan..tapi sapa yg pegang atau pakai gelang tangan yang ada top up tu jer yang boleh buat sebarang pembelian atau sebagainya.  Heeee apa lagi si suami ler yang memegang amanah tersebut.

Pelampung sewa RM 20 sekiranya dipulangkan balik pelampung tersebut pihak tersebut melulangkan semula RM 8 tak silap dan harga untuk menggunakan locker RM 15.  Pendek kata apa saja duit..hooooo tapi duit yg di top up tu ler...sekiranya ada baki boleh tebus balik dan dapat duit balik..jangan risau yer.  OK nie ada sedikit gambar untuk tatapan anda semua..mei jengok jap.

 
yang nie gue tak terlibat coz takut terjatuh..heee


yang nie negri bangat kot..tinggi...gayat...perempuan
mengandung dan ada sakit jantung dilarang sama sekali..tapi anak dara aku yang sulung
berani..tu pun dia minta nak cuat sekali lagi oh no...



teruja nengok air..heee


dah kelaparan setelah berendam...



di antara yang menarik yang ada di Gambang


anak-anakku dan anak buah ku...



yang seksi pakai baju merah tu anak aku lah tu...keesokannya
cuba mandi kolam kat Resort plak



waktu malam kat resort tu ada Fun Fair...



Anak dara sulung aku yg agak bran gitu..

2 ulasan:

~~AzaLea~~ berkata... JOM Reply

gagahnya ibu mengandung ni g jenjln yer...

Akak due bile?

ummiP3 berkata... JOM Reply

@~~AzaLea~~ due bulan meinie yang InsyaAllah