Sabtu, 26 Mei 2012

Hari ke - 6 Dalam Pantang


Alhamdulillah hari nie hari ke 6 aku dalam pantang....gambar di atas adalah gambar baby baru kami sekeluarga gambar nie beberapa jam selepas lahirnya beliau ke dunia nie..heee....namanya InsyaAllah Zaaherah Dayani binti Zaihasrul...kakaknya yang sulung  Zafeerah Nadyne dan kakaknya yang kedua Zarifah Daniya...kakak-kakaknya suruh letak nama Zirafah..hagak-hagak ah....kalu tu bukan nama binatang dah lama dah letak ..

Bayi perempuan ku yang ke 3 dilahirkan jam 2.35 petang, panjangnya 51 cm dan beratnya 2.505 kg jer dan dilahirkan secara Caesarean ikut  tingkap ler senang citer...kecilkan...takper kecil di perut dan besar di luar yer nak yer....macam kakak-kakaknya.  Alhamdulillah mengikut nisbah kesihatan doktor bagi 9/10 maknanya sihat  dan takder kena demam kuning...coz nurse kata kalu ibunya darah jenis O yang anak senang kena kuning...aku dan suami mempounyai jenis darah yang sama iaitu B+.  Jadinya confirm anak pun jenis darah yang sama.

Oklah mood nak update blog baru sampai sket-sket heee nanti update gambar terbaru baby yer... cau...nie tengah berpantang di umah mama ku di Setiawangsa....

8 ulasan:

~~AzaLea~~ berkata... JOM Reply

Salam kak... Alhamdulillah, dpt baby girl lg... Tahniah ye kak... slmt berpantang... comey tul baby akak...

.dida mumin♥ berkata... JOM Reply

welcome abroad Zaaherah Dayani!....:)
ummi, slmt bpantang ye smoga sihat selalu...:)

Noina berkata... JOM Reply

comel.. :) tahniah kak Pit.. :)

ummiP3 berkata... JOM Reply

@~~AzaLea~~ tq adikku :)

ummiP3 berkata... JOM Reply

@.dida mumin♥ tq auntie dida...

ummiP3 berkata... JOM Reply

@Noina k pasnie giliran Noina plak

cikceriacorner berkata... JOM Reply

alhamdulila.tahniah akak..

Nora Talib berkata... JOM Reply

assalamualaikum. comel ank & selamat berpantang.