Khamis, 19 Januari 2012

Apa Kaitan Tanda $$ dengan blog saya ?


BEN ASHAARI



Nak promosi blog anda meh join sini Segmen BEN ASHAARI sambil tu leh menjana pendapatan blog anda...yuhuuuu....

Nak tahu apa kaitan tanda $$ dengan blog saya?...waduh..waduh..gi mana ya mau nulis tentang nie..pada mulanya saya wat blog nie pun teruja dengan kawan saya http://www.diarihatiku1976.blogspot.com/  punya cerita yang dia boleh jana duit melalui blog..dia kata dah beriban ah dia dapat dari hasil blog tu..wah!!! sangat menarik dan teruja..sahabat saya nie siap bagi tip-tip nak berblog lagi dan dia cerita antara blogger-blogger yang masyuk....dengan berblogger jer antaranya abg BEN lah..dan ramai lagi sampai bleh jenjalan gi luar negara lah hasil dari duit blog..wah dasyat.  Aik pada mulanya heran gak camner dengan berblog jer leh dapat duit...oooo  rupanya dengan cara letakkkan iklan dari nuffnang ker..dari adverlets ker..atau dari mana2 sumber yang boleh menjana duit. 



Teruja..lalu saya pun wat 1 blog ummip3.blogspot.com nie..saya pun pasanglah iklan dan cuba update blog tiap-tiap hari untuk mendapatkan follower yang ramai kononnya, jika kita ramai follower..kemungkinan dorang nie akan lawat blog kita tiap hari dengan cara ini apa lagi..dapat menjana duit ler...Ermmm tapi saya nie tak berapa fanatik kot dengan blog dan duit dari hasil blog..ermmm tu yg takder hasil lagi nie.  Nak juga jadi macam blogger-blogger yang tegar dan berjaya...tapi usaha tu kureng kot...takper InsyaAllah maby one day (ceh speaking plak) .  Tapi jangan jadi hangat-hangat taik ayam..poyo pada mulanya jer...biarlah ia menjadi 1 azam..k peace..

Meh layan youtube nie mengenai duit tabung Masjid..layan lawak kot

Tiada ulasan: