Selasa, 17 Januari 2012

Risiko Kerja Jauh Pastu Kena Naik Bas

Al-Kisah......pagi nie aku lambat sikit keluar rumah..pastu perut aku plak meragam..sembelit, aku nie kan jenis tak suka makan buah tu yang sembelit tu..rasa nak tut.tut tapi tak..hai sungguh tak selesa.  Aku plak kena naik bas dari depan Dataran Merdeka..hai tak senang hati aku nak naik bas dengan keadaan perut aku tak selesa nie..kang kalu meragam aku nak suh driver tu berhenti katna..kang dek kerana aku orang lain sume kena punch kad lambat..hai...sungguh stress aku rasa.  Lau aku meminta Cik Suami hantar ke KL Sentral biar aku naik ERL jer..tapi sI suami sayangkan isteri..takder nya dia nak bagi aku naik sume banda tu..maka suami tercintaku meng offer kan diri untuk menghantar aku sampai ke Putrajaya...pergh apa lagi tersengih lah aku.  Sian suami aku kena plak gi ke Rawang lebih kureng 63 km nak ke sana...Terima Kasih suamiku...LUV U..ceh !!!  kalu tak hantar I benci u....taklah..acah jer..ok ok jer

Tiada ulasan: