Jumaat, 22 April 2011

KONSERT JUSTIN BIEBER !! ....aduhai aduhai..jalan jadi jem bangat

    Potongan Rambut Justin Bieber Terjual US$40.688
Hu..hu..hu.... semalam saya balik opis lambat kot.....nunggu suami tercinta tak kunjung tiba..kalu tau jadi camnie takder suru hdia amik naik train lagi mudah.....tapi gatai kan suruh cek abe gue gak amik...ha nie ah balasannya...lambat.  Suami gue tepon dia bagitau jalan jem teruk kat Jalan Kuching....tak tau kenaper tak bergerak-gerak...aduhai..ada kemalangan kew apa kew...pastu tergerak hati suami ku buka radio KL FM dj bagitau...jalan sekian.sekian sesak kerana malam nie ( mlm tadi ah) ada konser JUSTIN BIEBER pergh... mlm jumaat wat konsert dah lah...melayu kita jew memenuhkan kot....lantok lah kome....
             Maka aku pun sampai lambat lah di rumah mamaku untuk mengambil anak-anakku...si kakak dah nangis risau naper umminya tak sampai2 lagi....sebijik kot perangai aku masa kecik dolu....kalu papa aku balik lambat jer tk nak makan nangis naper papa tak sampai lagi.....nie lah al-kisah penangan Konsert JUSTIN BIEBER di Dataran Merdeka..seramai 17, 000 orang kot yang hadir....dasyat..dasyat.....naper yerk kalu ceramah agama tak seramai ini....Lu PikiR LAH sENdIrI....(aku pun bukannya baik sangat..tapi sajer suruh korang sume renung-renungkan....)

Tiada ulasan: