Khamis, 28 April 2011

SANTAI BEN ASHAARI : KENAPA AKU SEORANG BLOGGER

image


Kenapa aku seorang Blogger,  satu tajuk yang agak menarik kerana aku sendiri pun tidak pernah terfikir macam mana, bagaimana aku boleh terjebak dalam dunia blogger nie.  Aku sebenarnya blogger yang baru berjinak-jinak dalam dunia blogger ni tak silap baru jer beberapa bulan kot, tapi aku dah jadi orang yang demam blog aku suka menulis, kongsi pelbagai cerita dan pengetahuan yang aku telah jumpa dalam internet dan berkongsi juga tentang diriku dan keluargaku.  Sebelum nie aku luahkan dalam diari dan ianya menjadi rahsia tapi kini tidak lagi..he..he...

Aku rasa seronok sekali bila melihat blog aku cantik, ada pengikut dan ramai yang singgah ke blog aku rasa seronok macam nak tergolek-golek. Emmmm... tapi aku masih sedang belajar bagaimana nak jadi blogger yang bagus. Blog nie juga membuatkan aku sentiasa terfikir-fikir apa yang aku nak kongsikan bersama blogger-blogger yang lain. Akhir kata...hidup sebagai blogger memang best (buat masa ni lah) harap dia berterusan dan menjadi satu kenangan dalam hidup aku.

3 ulasan:

~AZALEA~ berkata... JOM Reply

hai kak pit... slmt berblog... sudi2 lah jd followers sy yer...

DiDa Licious berkata... JOM Reply

salam...

aku jenjalan d subuh hari kt sini yee..jgn tkejut pulop! :D

Pemuda Haparan berkata... JOM Reply

terjah sini..nak tau knp awk jd seorang blogger..huhu..rjin singgh la blek..

http://zonesaye.blogspot.com/2011/04/santai-ben-ashaari-kenapa-aku-seorang.html