Sabtu, 23 April 2011

sebelum dan selepas.........

Gambar nie di ambil sebelum....  aku tukar kabinet tv yang baru.....rumah aku...sume hijau putih....tapi tetiba kabinet tv aku warna coklat... apa lagi aku let go ke umah mama aku...yang temanya...coklat  dan hitam.....
Ha..nie gambarnya....
                          


Satu pagi ...selepas sarapan pagi di area Wangsa Melawati...aku pun jalan-jalan lah di area Wangsa Maju....maka ternampak satu kedai perabot....yang buat SALE!!!! pergh... manarik perhatianku....belek..punya belek maka tersangkut dengan satu Kabinet tv nie....jeng..jeng....pastu aku oter-oter sikit gi Houz Depot KL...utk di tambah dan ubah suai sikit h..he....ha..nie baru ok...ikut tema umah aku...hijau putih.....sejuk mata memandang.....
Cantik ke.....tidak....sila komen......TQ V MUCH....


Tiada ulasan: