Jumaat, 29 April 2011

Menu Tengahariku : DAPUR PENYET Maju Junction


Erk... Alhamdulillah....kenyang sudah...menu tengahari aku di hari Jumaat nie hehe....coz rehat panjang kan...Ayam Bakar dari Dapur Penyet, dah banyak  kali makan kat tempat nie..coz memang sedap nak banding ngan ayam penyet yang lain ( itu citarasa aku lah) tapi ramai gak yang berkata begitu...Resepi dari Indonesia tapi tak pasti dari daerah mana di Indonesia (walaupun mama ku orang Medan, Indonesia)  Cubalah, banyak lagi menu-menu yang lain seperti disini air pun ada pelbagai rasa.  Nak kongsi  nie lebih kurang 3 minggu sudah ada masuk dalam rancangan Sarapan TV3, oleh kerana aku selalu makan kat situ maka adalah muka aku dalam rancangan tu..kebetulan masa dorang shooting tu aku ada kat situ.  Tapi aku tak pandai macam mana nak download dari tonton.com.my tu nk masuk dlm blog aku nie...korang cari sendiri ah yer( itupun kalu nak nengok) he..he....ok saya ada Majlis pukul 3 ptg nie. bye..bye....cau cin cau.....

Tiada ulasan: