Ahad, 24 April 2011

Putu Bambu World.....sedap.....

Fulamak leh dikatakan tiap minggu aku mesti nak kena ras Putu Bambu World nie...

Lokasi :.....Wangsa Melawati dekat ngan Taman Permata....Wangsa Maju....
Waktu Urusniaga :  Tak pasti beb sorry.....

ramai kot yang beli..sekali beli berpuluh hinggit pun adan tu yg aku nampak tah-tah sebelum nie beratus....aku baru jer mula rasa kuih nie...biasa beli kat pasar malam...rasanya biasa jer..dan warna dan rasa pun lain. tapi putu Bambu World nie...world..memang world....tadi adik yang jual nie suruh aku beli banyak sikit dia kata sok leh mkn lagi...aku cakap ah...dik takkan hari2  akak nak makan putu nie jer ada kang yang muntah putu nie kang ....he..he...sekali sekala...nikmat dan sedap rasanya..kalu selalu sangat...takut jadi muak dan jemu plak....so, sapa duk area yang sewaktu dengannya jgn lupa beli yer....ceh promote baik punya.....nie ada ku selitkan gambar PUTU BAMBU WOLRLD.....


Tiada ulasan: