Jumaat, 4 November 2011

Anak aku jadi penakut

Hai kronik..betul anak aku no.2  Daniya, jadi penakut betul dek akibat iklan-iklan citer hantu yang kerap kali ditayangkan di kebanyakan stesyen tv tempatan kini.  Sepanjang anak aku nengok tv aku atau suami kena ada di sebelah dia baru dia ok..dia kata adik takut..aku tanya takut apa..dia kata nanti kat tv ada hantu..aduh....menyusahkan betul dia nak nengok tv tapi kena ada teman fuh!!! mana leh tahan camnie..tak jadi kerja aku dan suami nak ngadap tv jer..


Sekarang nak salahkan siapa yerk..adakah salah aku coz aku bagi anak aku nengok tv?..errmmm atau salah aku ngajar anak aku jadi penakut.ermmm tak gak entahlah..
Aku rimas betul sejak anak aku jadi penakut nie..bukan apa aku jadi nak marah ..geram sume ada..aku nie penakut gak hohoho tu yg aku dah siap warning suami aku jangan beli rumah teres 2 tingkat eh hehehe

2 ulasan:

smilenajah93 berkata... JOM Reply

salahkan siaran tv tu lah kak ! haha ~

Tihara berkata... JOM Reply

mmg tk elok la cite2 hantu ni..bukan best pun kan..wat la cite elok2 sket.cite agama kurang..harap tv Al hijrah jek