Rabu, 9 November 2011

Demam Raya Haji

Hari nie baru berkesempatan meng update blog..bz ngan Raya Haji, bz ngan anak-beranak tak sihat..si Daniya tembam aku..demam panas pastu kena lelah..sian sangat nengok dia batuk berterusan.  Suami ngan sume-sume ah batuk..selsema...fuh rimas betul.
Aku plak gi ah check up untuk ibu-ibu mengandung kan di Klinik biasa..doktor kata aku nie antara ibu mengandung yang berisiko tinggi..coz aku masa mengandung ada darah tinggi, asma dan ada masalah tulang..tu yang dua-dua anak aku kuar ikut tingkap..dan sah lah kali nie confirm kuar ikut tingkap..silap hari bulan doktor nasihatkan ikat terus tak yah pikir nak pakai perancang keluarga...huhuhuhu nampaknya kouta anak aku cuma 3 ah nampak gayanya.  Sekarang nie aku dah ada dua orang puteri kalu di beri rezeki Allah aku nak jugak lelaki..tetapi kalu dah tertulis perempuan gak aku redha.
Hati nie agak resah gak..coz masa aku mengandung sebelum2 nie aku takder masalah kencing manis..tup.tup kali nie ada plak..nak kata selera makan aku melampau aku takder selera pun sebenarnanya..sampaikan tak pernahlah aku mengandung turun berat badan kali nie turun mana taknya asal masuk jer keluar balik..aduh kali nie dugaan betul.  Aku tak pernah rasa camnie coz yang dua2 sebelum nie aku relaks jer. Ha nampaknya aku akan keluar masuk Pusrawi lah jawabnya pasnie..nie yang trauma aku bila memikirkan keluar masuk wad nie.  Mood aku kureng sejak dua menjak nie tu yg tenggelam timbul jer update blog aku nie..harap maklum lah yer..hehehehe.nie aku kat rumah ah nie dapat mc..sok plak gi Pusrawi tah.tah..minggu nie minggu mc aku erm...

2 ulasan:

~~AzaLea~~ berkata... JOM Reply

kak, better rht kat umah... lg pun lately akak penat kot... yer lah opis kan makin jauh... jaga diri baik2 k.. jgn pk mcm2 tau..

Tie HT berkata... JOM Reply

semuga sihat sejahtera yer ummi :)