Rabu, 2 November 2011

Tak leh jadi camnie...

Hai..semalam hari pertama aku di Putrajaya..sampai umah mama aku untuk ambil anak-anak jam 6.45 lebih kureng..balik dah penat anak-anak macam-macam hal yg mana sakit perut sakit ini sakit itu..yerlah..tinggalkan awal pagi balik plak lambat..dorang tunjuk perasaan lah dan nakkan perhatian, tapi aku dah penat tak kuasa nak layan..tapi terdetik di hati keisan anak-anak aku budak memang ah perangai camtu..pastu sebelum balik ke rumah aku aku pun bawa ah anak-anakku gi Klinik di Bukit Antarabangsa..bukan apa kang jadi apa2 nyesal tak sudah aku.  Kesian memang kesian kat anak-anak..kalu pikir diri sendiri takper lagi.  Semalam anak aku si Daniya tanya aku Ummi kita nak gi mana malam-malam nie...sabor jer lah awal pagi dia kata malam huhuhuhu. 

Pergh..ari nie plak aku kena keluar umah awal lagi dari semalam coz bas ada 1 jer plak hari nie..aku nak ena ada di depan Dataran Merdeka jam 6.45 pagi...penat terkejar-kejar sampaikan aku dan suami hampir accident ngan teksi pagi tadi..tau jer lah Cek Abe gue kalu bawa kete bedesub peginya....  Sesampainya aku di Dataran bas memang dah nak gerak..aku siap jerit kat cek abe Bang..tu bas Pitri dah nak jalan dah tu..apa lagi suamiku bagi hon dan pancung bas tu dengan pantas aku keluar dari kereta menuju ke bas..mengah dibuatnya..selamat sempat..
Hari nie aku ingat nak call JPA lagi..nak tanya pasal permohonan  pertukaran aku..coz
Tak Leh Jadi Camnie..

2 ulasan:

Dida mumin♥ berkata... JOM Reply

ada pula yg 'berdisiplin' sangat time2 nk naik bas ni yee....

AzaLea berkata... JOM Reply

kesiannya akak.. letih kalau ari2 mcm ni.. better call JPA setiap hari..