Khamis, 10 November 2011

Everything ok...

Hai..hr ni aku wat tajuk ala-ala London gitu..alhamdulillah hari nie gi chek up kat Pusrawi ok tekanan darah ok kencing manis pun takder..tak tau lah 2 hr lepas kenapa cek kat Klinik tu gula aku tinggi plak..7.6 bacaannya..hagaknya pagi tu aku pi minum air Lai Chi Kang kot..hari nie nk pi check kat Pusrawi aku siap control pemakanan aku dari semalam, hai malasnya esok nak ngadapa naik bas pi kerja ke Putrajaya...coz minggu nie aku dok mc memanjang kan.  
Hari nie gak si Daniya aku dah belajar tak pakai diapers@pampers badan jer besar..tapi pelat bercakap tu yang lambat bg buka diapers ermmm cuma nak tidur tadi aku pakai gak fuh takut aku kang dia terkencing kat sofa baru opah dia heheeee


bersama famili tercinta....

Nadyne anak aku yang sulung plak alhamdulillah dia masih kekal di kelas pertama tahun hadapan semuanya ada peningkatan dari segi peratus dan kedudukan keseluruhan pelajar..berkat aku paksa dia wat ulangkaji sebelum periksa.  Aku tau dia banyak confius sikit dengan Matematik jadi mlm sebelum Peperiksaan tu aku bagi soalan yg aku dan suami reka sendiri, subjek nie aku leh tolong ah ..tapi subjek Bahasa Cina tak dapek den nak nolong..Abi nya ada lah belajar masa kat UiTM dolu.tapi mana nak ingat coz tak di praktikkan.  Zaman sekarang nie mendidik anak adalah satu cabaran yang amat besar..bukan akademik sahaja malah mendidik dia supaya menjadi 'MANUSIA'  coz zaman sekarang nie ramai manusia dah jadi haiwan. Ish Nauzubillahi minzalik...minta simpang lah semua nie berlaku dalam famili aku.  

3 ulasan:

AzaLea berkata... JOM Reply

kak, ni family blah akak ke blah asben?? ramai tul...

ummiP3 berkata... JOM Reply

@AzaLea nie baru suku kot belah kak pit...adik beradik mama ada 21 org..1 ayah 3 mak..papa kak pit plak 11 org dan suami kak pit plak ada 12 org adik-bradik

Tihara berkata... JOM Reply

tu lah zaman skrg lebih mencabar..zaman2 akan datang tk taw la cane..doa lah yg terbaik utk mereka..doa ibu mustajab..Insya Allah