Selasa, 15 November 2011

Zon Malas !!!!

Apalah nak jadi ngan aku sekarang nie..sejak duam menjak nie (pssstt since jadi mak buyung nie lah)  aku jadi insan pemalas..malas dalam sume segi coz dulu aku tak pernah rasa mabuk kali nie agak teruk sikit mabuknya...

melaram  @ melawa dan ber make up - sampaiakan bedak, lipstick, blusher dah lama habis aku wat bodoh jer dan malas nak membeli takder perasaan pun nak beli
kalu dulu nengok nak abis jer dh semangat membeli

Memasak - Camner aku nak masak..bau segala bau aku takleh bau..sumenya busuk bagi aku..lagi-lagi bau orang menumis..fuhh seksa rasanya

Menggosok Baju - Sekarang nie suami aku dah amik tender menggosok coz aku tak larat nak berdiri atau duduk membongkok..al maklum perut makin membesar (alasan baik punya)

Bergaya - aduh aku nie kaki melaram dan ber fesyen-fesyen tudung aku buat..tapi sekarang nie aku belasah jer tudung mana dan baju mana yang aku sempat tarik..kronik-kronik..

hanya ada 1 jer lagi yang aku masih buat
jeng..jeng..jeng
mengemas..oh tidak aku takkan biarkan rumah aku bersepar..sakit mataku bila memandang nak ikutkan malas gak tapi kena gak buat..aku aku anti sikit bersepah-sepah nie..

Harapan aku penyakit nie tak berterusan dan bersifat hanya sementara amin...rimas kot dalam zon malas nie coz nie bukan sifat aku..hhuhuhuhu

Tiada ulasan: