Isnin, 12 September 2011

Aktiviti Raya pertama !!!

Hai minggu nie baru berkesempatan untuk meng upload gambar Raya 2011..tak banyak pun coz aku nie bukan jenis kaki berhambar..tapi adalah untuk tatapan di hari tua nanti. Tahun nie giliran beraya di Kampung Tanjung, Batu Rakit Kuala Terengganu, Terengganu. Tahun nie tema baju raya aku dan famili aku..adalah warna coklat..jenoh dah pikir nak warna apa..tetiba terlintas plak nak warna coklat..8 tahun kahwin dan 8 warna..jenoh gak pikir tahun pertama hingga tahun nie apa warna yang belum jadi tema raya...hehehehe walhal bukan berdoa pun kalu warna sama...tapi lorat..kan.  Lagi satu aku tak suka sangat bergambar coz ada masa aku nampak gemuk sangat dalam gambar..huhuhu tak suke nak nengoknya..tapi nak tunggu kurus tak bergambar ah aku.  Meh nengok kejap gambar-gambar aku masa raya pertama...aku 2 malam tidur Hotel Primula dan 2 malam lagi tidur umah ibu mertuaku..al-maklum keluarga besar..tak muat rumah..

jangan nengok tarik kat gambar tu..coz sume nya tak betul...

nie suku tak sampai...ramai lagi sebenanrnya...adik-beradik suami a
da 12 orang dan 10 dah kawin bayangkanlah kalu sume ada..

nie anak aku no.2 nak bertudung gak...

 
nie baru balik dari kubur..singgah ke umah abang iparku..
yang tertidur tu..kekenyangan ke kepenatan...

malam tu aku tidur kat bandar..jadi hanya Secret Resepi dan beberapa restoran
makanan segera jer yang buka...

anak-anaku sedang menunggu makan yang dipesan..lambat sampai plak tu..katanya ada problem sikit...sabor jer ler

sementara tu nie yang dia bagi upah menunggu..

anak aku kalu melantak kek Chocolate Indulgence

dah kenyang gi merayap di sekitar bandar Terengganu...

macam kat i-City dah...cantik...nie dekat ngan Pasar Payang tak silap..

nie antara aktiviti yang dilakukan oleh famili aku di Hari Raya Pertama..

Tiada ulasan: