Rabu, 21 September 2011

Kumpul-kumpul keluarga....Hari Raya di umah aku...

Sebenarnya sambut sekali besday anak aku yang sulung..sian dia dah berapa tahun besday dia kena time puasa..so tahun nie alhamdulillah time Raya...jadi ada ahli keluarga yg kebetulan nak datang beraya..jadi buatlah skali..ajak famili jer...ramai-ramai roboh umah hamba..hehehehea ish bukan roboh pecah..aku masak...sphageti...makoroni...biskut batik..muffin..ada bubur cacar..mee goreng..tu sume buat sendiri..yg tak buat karipap, keropok Ganu ngan lepat pisang jer  erm...air aku siap buat air koktail ngan teh o panas..teh o earl grey tea lagi..sedap gitu..fuh...famili besar..famili jer dh penuh umah tu pun siap ada yg duduk dlm bilik..ngan sampai ke tangga...ermmmm kalu nk ajak sume..mau pengsan gue..hahahaha

beli kek biasa2 jer...besar nie pun...2 atau 3 hari pun tak habis...

antara menu yang terhidang..

ha ...abis bilik anak dara aku..hehehehe tkper skali-skala..

ha ...tunggu tahun depan..dorang berdua nie..jadi hero ngan heroin..

Darwish yang comel...dia tak leh berpisah ngan mamanya..

ipar duai ku..nie belah suamiku..
aik abg zam takkan amik gambar sendiri kot

sempat lagi...si tudung biru adikku tu mmg kaki bergambor..
alhamdulillah...berhijrah dia tahun nie..

 
sepupu kembar aku ngan adikku yang hagak..senget..

 
senyum sume...

Terima Kasih tuk semua yang hadir...

1 ulasan:

umie berkata... JOM Reply

salam perkenalan ummi,terjah dari blog ben ashaari