Isnin, 12 September 2011

Raikan kedatangan ibu mertuaku

Last week ibu mertuaku datang dari Terengganu...kebetulan menghantar anak bongsunya masuk ke UIAM Gombak.  Hai yang adik aku duk KL nie plak gi daftar ke UiTM Jengka, Pahang, yang pantai timur turun ke KL dan KL ke Pantai Timur...lumrah belajar  alhamdulillah kedua-duanya nama samaran Lia dan dua2 sambung degree..adik  bongsu suami aku dan adik pompuan bongsu aku...adik iparku amik jurusan biotek dan adik aku plak akaun.  kebetulan ibu mertuaku ada di KL aku pun jemputlah datang ke umah beraya..ibu mertuaku suka makan western..heheheh aku pun balik kerja sempat masak Makaroni Goreng ngan wat Puding Roti je..pastu tak lupa...goreng keropok ah...orang Ganu makang nok kene ader kepok..hehehe aku masakan kampung memang kureng mujur ah ibu mertuaku suka makan makanan bukan hok Malaysia punya...

masa nie aku lari kejap..amik tudung..

alamak blur ah plak gambar nie

jemput makan yer...

Tiada ulasan: