Jumaat, 21 Oktober 2011

Jumaat Terakhir di Wisma Sime Darby

Hai pejam celik pejam celik..dah nak pindah dah aku ke Putrajaya..hari nie Jumaat terakhir aku berada di bangunan Sime Darby, KL, lepas nie tanggal 28 Oktober bersamaan Jumaat depan aku akan ke Bangunan baru Pejabat Jabatan Penerangan di Presint 4, Putrajaya.  Dari tahun 2001 aku bekerja di area Kuala Lumpur nie..Perkeso, KEMAS seterusnya di Jabatan Penerangan, lepas nie ke Putrajaya...aku minta tukar di area Wangsa Maju atau Keramat..tapi tak dapat lagi pertukaran coz katanya pergi dulu ke Putrajaya baru leh tukar. 

Opis aku sekarang

Opis aku minggu depan hehehe ( 2 dari kiri )

Kat opis aku nie tengah sibuk bangat mengemas..membongkar..segalanya lah dah mcm tongkang pecah pun ader..al-maklum..pindah opis..tapi yang bestnya...tak mana pun ..aku tak dibenarkan menolong..maklum trimester pertama mengandung....jadi aku dikecualikan lah...nak menolong tapi memang tak leh..baru angkut sikit jer..dah sakit perut..camner...dok diam jer lah...:)..kekawan opis semua..selamat mengemas yer...

sshhhhh yang penting mentang-mentang Jumaat terakhir di KL nie semua pakat gi Sogo..Plaza GM..Semua House..The Mall..Jalan TAR ermmm coz kat sana nanti tak jumpa dah sume nie..jumpa Alamanda jer...

3 ulasan:

Tihara berkata... JOM Reply

beronggeng kat alamanda pulak ey :)

AzaLea berkata... JOM Reply

akak pregnant lg? wahh... alhamdulillah... congratz kak... hopefully anak lelaki kali ni...

Asy Faro berkata... JOM Reply
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.