Selasa, 18 Oktober 2011

Seawal 6.30 pagi nak kena ada di Stesen Putra Setiawangsa

Waduh..waduh...abislah aku lepas nie...bengong jadinya..seperti yang korang sedia maklum yang opis aku nie akan berpindah ke Presint 4, Putrajaya.  Masalah utama aku nie tadi aku dapat tahu bas ada disediakan tapi seawal 6.30 pagi  dah kena ada Stesen Bas Putra Setiawangsa...Ya Allah pkl baper aku nak bangun nie...Setiawangsa tu..aku duk Ukay Perdana, Ulu Kelang. Kalu aku nie memikirkan diri aku boleh jer..tapi anak-anak yang sorang sekolah sorang lagi kena hantar umah opahnya..memang bengong aku dibuatnya nie..kalu aku nie dah boleh option bersara..hagaknya mau aku bersara awal...hehehehe.
Ikutkan hati malas nak pikir..tapi nak taknak kena pikir...camner nak buat..aku nak kena atur masa balik...pengurusan masa ah nie...kalu tak EL  atau MC je lah keje aku nanti. Kesian ke anak-anak aku nanti kena bangun awal gaks..pastu takkan nak hantar ke sekolah awal sangat kot..hih..hagak-hagak ah...aduh...pening nie...kang aku amik cuti tanpa gaji kang...sehingga aku dapat pertuakaran ke KL balik..baru aku kerja.  Susah sangat kan...bercelaru habis pikiran aku nie dibuatnya...eeeee rasa mcm nak menjerit boleh?...

Tiada ulasan: