Isnin, 24 Oktober 2011

Opisku yang dah rupa macam tongkang pecah....

Al-maklum lagi beberapa hari lagi jer nak pindah ke Putrajaya..nie lah jadinya...aku nie duk Bahagian Sumber Manusia plak tu jadi banyak lah harta karun kertas dan sebagainya...yang mana nak di bawa, nak di lupus..rincih.  OPisku dipenuhi kotak-kotak..sampaikan laluan nak jalan pun kecik jer...begini rupanya orang nak pindah opis yer..nie pengalaman pertama aku sepanjang aku berkhidmat dengan Kerajaan.  Perasaan tu sedih ada seronok pun ada..ermmm mana-mana lah..aku kan memang dari awal lagi dah tak seronok...hehehehe tap nak gak merasa duk opis baru..di Putrajaya plak tu..kalu leh dapat merasa kejap jer..pastu dapatlah surat tukar...huhuhuhu






2 ulasan:

Dida mumin♥ berkata... JOM Reply

sian ofis kita kan....:(
hari sabtu lepas dhani ikut aku datang ofis dia kata "jgn buang sampah merata-merata" sbb dia tgk fail sepah sana-sini...hehehe

ummiP3 berkata... JOM Reply

@Dida mumin♥ oo yer ker.. kalu anak aku hagaknya siap tak nak lalu lagi