Khamis, 26 Mei 2011

Cerita Lucu Anak Aku...


Perkara nie berlaku minggu  lepas..anak aku demam so dia dapat mc 3 hari yang aku peningkan dia ada exam sekolah agama aduhai-aduhai nampaknya aku kena call cikgu supaya anak aku dapat Periksa Ganti kalu tak peratus dia akan sikit barulah aku tahu macam mana perasaan seoarang ibu bila anaknya ambil periksa..berdebar dan risau mengalahkan anak yang nak amik exam lagi :) sabor jer ah kan.  Nak dijadikan cerita anak aku balik sekolah agama masa tu petang aku pun dah balik kerja hehe anakku Nadyne tunjuk padaku dia dapat duit, dapat alat tulis sume eh..eh..mana Nadyne dapat nie...Ustazah bagi Ummi..aik pesal plak ustazah awak tu baik sangat nak bagi ha aku nie bukan apa risau kalu dia amik barang orang.

             Maka anakku pun mulakan cerita....macam nie Ummi tadi masa kat sekolah ustazah cakap siapa yang tidur betul-betul dapat hadiah....agaknya anak-anak muridnya dah habis jawab exam tapi tkder nak wat per ustazah nak suruh senyap disuruh ah tidur...maka anak aku tidur ah dengan betul-betulnya....nak tau kenapa dia leh tidur betul-betul hehehe coz tadi sebelum gi sekolah dia makan sume ubat-ubatan dia maka memang sohih anak aku ngantuk dan boleh tertidur dengan ini hadiah tu buleh ke anak aku ah kan..dalam hati aku tergelak jer....nie aku tak sabar nak balik umah plak nie dengar citer anak aku yang no. 2 tu jatuh pastu luka kat lututnya...sikit tapi macam cedera parah kata Mak Udanya nak mandi nak apa sume tak leh dah lah nk mendukung nya tu fuh..semangat...sekejap-kejap cakap olon ah adik akit nie...pastu siap mengesot lagi tu..hehehe nie lah kerenah anak-anak kan..meriah :) k bye tak sabar nak hadap dua Putri ku yang manis....

Tiada ulasan: