Khamis, 12 Mei 2011

Merdeka! Merdeka! horray........

Merdeka lah konon....coz aku baru pas habis exam 3 hari di UPM ......KPSL org Gomen.....lah katakan.  Sepanjang 3 hari membelek-belek buku (tak masuk otak sangat pun) blur ah paper law....takut low jer kang...tapi kalu lulus emang  keajabaian yang berlaku  amin.....habis jer exam aper lagi..gi bantai 5 frame ah BOWLING ngan suami tersayang tq very much suamiku ( http://zaihasrul.blogspot.com ) coz sanggup amik cuti untuk menjalankan tugas sebagai penghantar pergi dan balikku dari exam (coz aku trauma memandu) .  





iklan jap..hehe..


Satulah  aku perasan bila aku amik exam mesti perut ku nie lawas sangat kalu tak payah bangat, tapi aku rasa bukan kaitannya dengan lawas tapi gemuruh kot coz dari dulu kot aku mengalami masalah yang sama,  Dalam masa cuti exam 3 hari nie aku pun amik kesempatan mengajak cek suamiku buat apa yang kitaorang dah lama tak buat...dan lama tak makan atau apa yang kitaorang teringin nak makan maka hampir 100% semuanya tercapai :) gi main bowling..nengok wayang..makan-makan jalan-jalan berdua-duan dan macam-macam lagi.....patutnya baca buku kan tapi leh plak gi jalan-jalan hai UmmiP3...UmmiP3 nak jadi apa lah ko nie yer...takper ah gi enjoy ngan suami bukan dengan orang lain pun kan....ok lah...tadi nak posting tapi tkleh nie baru ok...k cau cin cau....:)

Tiada ulasan: