Sabtu, 21 Mei 2011

Minggu Memanjakan Diri....wow!!!!

JUMAAT





Aku pergi potong rambut...aku nie tak bleh rambut panjang coz rambut aku tebal bila dah tebal jer mula ah migrain menyerang....fuh sait bangat kot jadi keputusan yang aku buat..apa lagi potong asi pendek ah....zasss.......terus mcm tomboy....lega rasa nya kepala nie terus ringan




SABTU





K.  pagi Sabtu aku ada appoinment wat facial....kat tempat member aku..best bangat...relaks sampai sempat ngorok ah aku...hehehehe kantoi...aku gi ngan adikku Leya...dia first time gi wat facial kot....lain bebenor facial dolu ngan sekarang...dolu semua manual sekarang siap ada alat ngurut muka lagi.....akan datang tah..tah robot yang buat kan facial...hehehehe tempat nie guna produk Dr Azimuth...


http://drazimuthbioherbal.ning.com/profiles/blogs/facial-vitamin-c-promosi


AHAD





Sesi mengurut plak....aku nie banyak angin..angin satu badan....tapi bukan moody tau.....coz kekadang sakit kepala kekadang sakit perut...dan lain-lain lagi. Dah lama pun aku tak mengurut hampir 4 tahun...aku bersalin tak mengurut coz aku bersalin melalui pembedahan....jadi tak leh nk ngurut perut semua....sakit-sakit dan sengal habis badan-badan aku nie....emmmm sedapnya badan nie setelah diurut-urut.......lega rasanya..harap-harap angin aku nie dah kuar ah semuanya....angin kot bawah atas...ish... tak sesuai....


Nota :...Maaf tidak dibenarkan menayang gambar sebenar coz nampak urat....aurat.....:) BUKAN UNTUK TAYANGAN UMUM 

Tiada ulasan: