Jumaat, 12 Ogos 2011

Abang kpd Hannah Montana Meninggal Dunia Pada Usia 29 Thn


Hannah Montana star Cody Linley saudara Chad Linley telah meninggal dunia pada usia 29 tahun. Cody memainkan teman lelaki pelakon / penyanyi Miley Cyrus pada hit TV show Disney. Menurut laporan dari Life Hollywood, tiada butiran telah muncul mengenai kematian sebelum waktunya. Tiada siapa yang tahu di mana atau bagaimana pelakon yang berusia 29 tahun meninggal dunia. Linley telah muncul dalam filem-filem yang termasuk Frank & Jesse, Lalu open in stadion dan Queen sized.

Selebriti berkongsi kata-kata mereka simpati dengan Cody Linley berikutan berita kematian saudaranya - dengan harapan bahawa Hannah Montana bintang akan merasa kasih sayang mereka dan keselesaan. Satu mesej itu datang dari Demi Lovato dalam bentuk tweet. Demi adalah kawan yang baik kepada kedua-dua Linley saudara-saudara. "RIP Chad Linley .. Tahu anda kerana saya adalah seorang kanak-kanak .. Anda adalah keluarga ... Anda akan tertinggal ... Sila # prayforcodylinley dan keluarga yang menakjubkan. "Cody Linley difahami distraught dari kehilangan saudaranya. Beliau amat menghargai pencurahan kasih sayang yang dia telah menerima dalam masa keperluan. "Terima kasih atas semua doa dan sokongan.

Saya menghargai semua orang yang telah sampai kepada saya satu cara atau yang lain, "Hannah Montana star tweeted. Ini adalah satu tragedi yang menyayat hati bagi sesiapa yang mengalami. Untuk kehilangan adik-beradik sudah tentu akan membuat kesan sepanjang hayat pada Cody Linley. Semoga dia dan keluarga akan berasa selesa dalam cinta dan doa yang berikan kepada mereka pada masa ini sedih. Details kematian Chad Linley pasti akan dibebaskan sebelum terlalu panjang. Kita hanya boleh berdoa bahawa keadaan tidak mendatangkan kesakitan yang lebih banyak apabila bintang ini Hannah Montana dan keluarganya.

ps/ :  saya guna google translator jd bahasanya kurenggg...faham sket yerk...maaf yer

Tiada ulasan: