Selasa, 23 Ogos 2011

Filem Hantu Bonceng


Teruja nak nengok Filem nie coz ada Zizan Maharaja Lawak..sure takleh bawa anak-anak aku..coz nanti nak gi  masuk bilik aku kena teman nak gi masuk toilet aku kena teman..lemas..coz aku dah kena dah masa bawa anak-anak gi tonton Filem Hantu Kak Limah Balik Rumah..hehehehe masa tu aku nekad tak nak bawa anak-anak aku lagi tonton wayang filem hantu. Aku layan jer filem-filem Malaysia no hal punya...coz siapa lagi nak nolong industri filem negara kita..ceh semangat lah plak....lately nie pun filem-filem kita bleh tahan banyak gak yang ada kualiti baik punya...





Sinopsis
Mengisahkan Amran seorang budak Delivery yang sering terlibat dengan perlumbaan motor Drag secara haram. Cerita bermula apabila Amran memenangi satu perlumbaan drag haram dan di beri habuan seorang bohsia (Maya). Bohsia itu telah membonceng motor Amran untuk di bawa ke port. Malang tidak berbau apabila motor Amran telah dilanggar lori semasa keluar simpang.

Bohsia itu mati ditempat kejadian dan Amran telah dikejarkan ke hospital. Hidup Amran mula berubah selepas kejadian tersebut. Setiap malam Amran akan dihantui oleh Bohsia itu. Amran tension dan meminta bantuan kawan karibnya Kunyit. Mereka bersama telah berikhtiar dengan pelbagai cara untuk menghapuskan badi Amran itu. Tanpa mereka sedari, mereka mula menjadi baik dan mula menghargai kehidupan mereka dan tidak lagi terjebat dengan aktiviti yang tidak sihat itu.
Pengarah
Ahmad Idham
Lakonan
Zizan Raja Lawak,Juliana Evans,Jue Aziz dan Taiyuddin Bakar
Tarikh Tayangan – 31 Ogos 2011

Nak nengok Trailer Filem nie meh klik sini 
terdapat juga trailer filem-filem yang lain

Tiada ulasan: