Selasa, 2 Ogos 2011

Baru sehari berpuasa...tapi bunyi mercun macam dah nak dekat Raya...

Mercun Bola



Dam dam dum bunyi mercun....baru diumumkan sahaja esok (01 Ogos 2011) semalam le..umat Islam berpuasa...aku dah dengar dah...bunyi segala mak datok..adik bradik mercun nie..mana lah dorang dapat yerk...sedangkan org blum menjual....hagaknya stok tahun lepas dorang simpan untuk tahun berikutnya kot....aku duk apartment belah tepi sekali plak tu ...jadi bunyi mercun nie jadi bergaung....lebih kureng gitu ah...bingit telinga nie...selamat ah anak-anak aku dah besar...kalu baby lagi..korang sume bising.bising dgn bunyi mercun tu..aku bukan pakai mercun lagi...aku bom korang...kah..kah..kah..

Alhamdulillah buat masa nie kita tak dengar lagi..ada yang putus jari...dan sebagainya..harap-harap tahun nie tak moh lah dengar citer-citer macam tu, adik-adik sume tak usah lah kreatif sangat nak buat eksperimen dengan mercun tu yer....nanti kang jadi cam nie
siapa yang susah mak bapak gak..kan...kalu teringin gak nak main mercun jom join anak-anak aku..main mercun pop pop

nota :- bila dah bagi anak main depan umah....jangan lupa sapu sampahnya yer...kot kang jiran sebelah umah marah....(pesanan untuk diri aku gak)

Tiada ulasan: