Khamis, 11 Ogos 2011

Berhati-hati ketika seronok membeli-belah...

Terkezut!!! takut!!! Sedih, simpati dan  perasan bercampur aduk bila aku membaca cerita nie  http://www.murai.com.my/article/default.asp?article_id=10286&c=2&s=3  anak saudara kepada artis 80-an kita iaitu Datin Ramziela telah disimbah asid ketika berada di sekitar Sogo, KL dan kini beliau berada di ICU HKL...Ya Allah minta dilindungilah aku dan sahabt-sahabat aku yang suka menyinggah di sekitar Jalan Tuanku Abdul Rahman nie, bukan apa coz aku rajin ke Sogo nie..coz dekat ngan opis aku..asal hari Jumaat jer..Sogo lah tempat persinggahan aku..Sogo nie banyak pilihan dan kalu wat potongan harga memang the best ah.  Waduh aku baru rancang nak gi esok nak usha-usha apa yang patut...hehehehe. 


Buat orang awam dan sahabat-sahabat sekalian berhati-hati yer ketika sibuk bershopping tu..dan awasi anak-anak anda jangan sampai hilang anak yer (pesanan dan peringatan nie untuk diri aku gak) huh aku dah rasa hilang anak kejap...rasa macam darah nie kering ah...menggeletar lutut dibuatnya....

Harap-harap pas nie penjualan asid diharamkanlah yer...coz ada yang salah guna benda nie..tak pasal-pasal ramai yang menjadi mangsa..jangan ada mangsa setrusnya pulak..
Ya Allah minta simnpanglah perkara-perkara begini berlaku lagi

Tiada ulasan: