Rabu, 24 Ogos 2011

Ummi sedang banyak berfikir !@#$%^^&


Takder apa yang ingin ku katakan ..hanyalah aku sedang banyak berpikir...persiapan sebelum balik ke Kampung..di Terengganu..apa lagi harus aku buat dan apa lagi yang tak cukup untuk dibeli dan apalagi yang aku tak bayar...bil-bil kena kasi setlle dolu..baru tenang nak balik kampung yer...tu ler sejek dua menjak nie kureng ber posting dalam blog nie...coz SIBUK dengan persiapan Hari Raya...bukan aku jer kot si http://didamumin.blogspot.com/ lagi lah..tak sabar nak balik ke kampung halaman di Sabah...dapat gak tiket ko yer..alhamdulillah...kalu tak muka ko..masam mencuka jer..hari nie..sengih habis sampai ke telinga...hehehe ok cau dulu..:)

1 ulasan:

Dida mumin♥ berkata... JOM Reply

hahaha...sakit dah mulut aku sengih sampai telinga weh..rasa macam dah tak jejak bumi dah ni, terasa mcm di awang-awangan je...almaklumlah nak terbangggggg............ :D