Khamis, 18 Ogos 2011

10 Telefon Bimbit Termahal Di Dunia 2011

Goldstriker iPhone 3GS Supreme
Goldstriker iPhone 3GS Supreme
Goldstriker iPhone 3GS Agung: $ 3.2 juta ini mewah alat yang datang dari designer Stuart Hughes. Ada telefon bimbit yang paling mahal di dunia yang dilancarkan pada tahun 2009. IPhone Goldstriker diselaputi dengan 271 gram 22 karat emas pepejal tulen. Lebih daripada 200 berlian ditambah pada telefon bimbit. Logo Apple di belakang ciri-ciri 53 permata dan butang rumah ditutup dengan satu 7.1 karat berlian. IPhone 3GS Supreme dihiasi serta di dalam dada yang diukir daripada emas granit dan Kashmir bersama-sama dengan lapisan yang dibuat daripada kulit bijian Nubuck top.


GoldVish Le Million
GoldVish Le Million
GoldVish Le Juta: $ 1.3 juta LeMillion Goldvish direka oleh Emmanuel Gueit. Uniquness telefon bimbit ini disahkan oleh Guinness World Records pada tahun 2008. Telefon bimbit menggunakan berlian satu VVS1 (hanya mikroskopik cacat) dengan 18 Carat emas putih. Ciri-ciri telefon bimbit adalah cukup standard dengan 2 GB penyimpanan, FM radio, kamera digital, MP3 main balik dan bluetooth adalah ciri-ciri dalaman telefon bimbit. Telefon bimbit ini hanya boleh didapati melalui perintah individu.
 
 
Diamond Crypto Smartphone
Diamond Crypto Smartphone
Diamond Crypto Smartphone: $ 1.3 juta telefon bimbit yang dihasilkan oleh JSC Ancort yang asalnya direka oleh pereka accecories mewah Peter Aloisson. Ini telefon pintar mahal bersalut dengan asas platinum dan mempunyai 50 berlian dan 8 daripada mereka adalah berlian biru yang jarang. Kekunci navigasi dan logo Ancort 18 Carat meningkat emas. Telefon bimbit ini telah dibina pada Windows CE.

Vertu Signature Cobra
Vertu Signature Cobra
Vertu Signature Cobra: $ 310.000 telefon bimbit ini dihasilkan oleh Boucheron, seorang tukang emas Perancis. Vertu Cobra telefon adalah telefon sel edisi terhad yang setakat ini hanya 8 yang pernah dibuat. telefon bimbit yang memaparkan ne karat pusingan berlian, dua karat pear cut diamond, dua mata zamrud dan 439 batu delima yang digunakan untuk memberi melihat ular tedung telefon. Totally telefon bimbit ini menggunakan 21 karat berlian dan delima.


VIPN Black Diamond Smartphone
VIPN Black Diamond Smartphone: $ 300,000 tubuh telefon bimbit ini dibuat dari Titan dan polikarbonat dan tempat-tempat cermin canggih pelapisan penamat, yang dihiasi dengan berlian. Ia direka oleh Jaren Goh. Telefon bimbit itu sendiri menggunakan 1 Intel 400 Mhz processor, 4 mega pixel dengan 256 TFT skrin. Telefon bimbit ini telah direka oleh Jaren Goh.
 
 
iPhone Princess Plus
iPhone Princess Plus
iPhone Princess Plus: $ 176,400 Satu lagi reka bentuk Peter Aloisson. Nama ini datang dari potong berlian berbentuk puteri yang disemat di seluruh selongsong. 138 berlian daripada daripada 318 yang berbentuk dalam gaya ini. Yang lain adalah dibentuk dalam pola cemerlang-cut. Telefon bimbit ini benar-benar menggunakan 17,75 karat berlian dan 18 karat emas putih. Versi iPhone ini dijual dengan harga $ 176,400.


Vertu Diamond
Vertu Diamond
Vertu Diamond: $ 88.000 Vertu berlian telefon bimbit yang memaparkan berlian kecil yang putus-putus di seluruh badan dan papan kekunci yang membawa lapan karat berlian. Badan diciptakan dari platinum terbaik dan disokong dengan galas ruby. Ia juga dilengkapi dengan seramik yang serupa yang pada asalnya bertujuan untuk kapal angkasa. Anda telah menyediakan $ 88.000 untuk memiliki telefon bimbit ini. 200 telefon bimbit model ini telah dijual di seluruh dunia.


Motorola V220 Special Edition
Motorola V220 Special Edition
Motorola V220 Special Edition: $ 51.800 telefon mewah sel ini akan datang dari telefon bimbit Motorola pengeluar. Motorolla Khas v220 edisi. Ia tagged $ 51.800 dan telah direka oleh Peter Aloisson, pereka Austria. Ia cukup banyak feminin dalam rupa. Semua ciri-ciri standard kecuali bahawa telefon bimbit ini disemat dengan 1200 berlian pada panel hadapan serta 18 karat emas dibentangkan di dalam keyboard.

Gold Edition Nokia 8800
Gold Edition Nokia 8800
Gold Edition Nokia 8800: $ 2.700 telefon bimbit ini adalah sama seperti taraf Nokia 8800. Hanya prospek yang sarung telefon bimbit bersalut dengan emas. Selongsong ini akan mendapat perhatian dari orang-orang di sekeliling sudah tentu. Ia mempunyai standard telefon pintar. Seperti 62.000 warna TFT (208 x 208) paparan skrin bersama-sama dengan 0,5 MP kamera SVGA. MMS, SMS, USB, Java, WAP, Infrared, Bluetooth dan sambungan Edge hadir. Lain-lain ciri-ciri standard seperti Radio FM, Mp3 Player, 64 polifonik dan Rakaman Video juga hadir.
 
 
Nokia Lamborghini 8800 Sirocco
Nokia Lamborghini 8800 Sirocco
Nokia Lamborghini 8800 Sirocco: Harga tidak disiarkan ini Lamborghini 8800 Sirocco telefon sel mempunyai liputan GSM 3 band supaya ia boleh digunakan di 5 benua. Ia sama seperti telefon bimbit biasa bahawa ia mempunyai memori dalaman, warna TFT display dan kamera. Telefon bimbit ini adalah dilindungi oleh kaca bersalut sapphire tahan calar. Saya rasa perkara-perkara yang menjadikan ia mahal ialah tag Lamborghini dipasangkan ke telefon ini. Ia mempunyai satu wallpapers, screensaver dan ringtones dan video dokumentari mengenai Lamborghini.

4 ulasan:

.dida mumin♥ berkata... JOM Reply

kalau aku dpt satu..perghhh....

RamRamCute berkata... JOM Reply

macam-macam ye..ini kalau hilang kena curi harus buat sembahyang hajat.

ummiP3 berkata... JOM Reply

@Dida LiciouS ? dapat terus jual..dapat duit...

ummiP3 berkata... JOM Reply

@Rahmah Ram Ram tu ler pasal...mahal bangat kot...