Jumaat, 24 Jun 2011

BILA SI ISTERI BERBLOG.. SI SUAMI dan ANAK


Santai Bersama BEN ASHAARI

waduh..waduh..waduh!!!!....antara masa yang paling sesuai untuk aku
meng update blog atau berblog nie..time dah siap sume kerja rumah barulah aku wat segala mala pasal blog nie....siapkan makan minum..pakaian..mengemas, membasuh segala hal rumah lah ...baru aku rasa selesa nak mengadap blog nie...kalau tidak banyak lah iklan akan menganggu aku nanti..terutama nya si dua orang anak dara aku tu...
Selain dari itu aku akan bangun awal pagi dan akan terus ngadap laptop aku ..masa nie si suami dah tidur balik dan si anak-anak masih tidur..
Waktu malam pula aku akan berblog waktu tengah malam coz masa tu gak dorang dah membuta hehehe suami aku tkder hal punya dia pun berblog gaks...alah yang http://zaihasrul.blogspot.com/ tu suami tercinta hamba lah...
ataupun kalu anak-anak tak tidur lagi aku pun pasang ah cerita kegemaran diorang..senyap ah dorang tu nanti....kalu tak pun aku bagi diorang kerja..melukis ker...kusyuk ah anak-anak kalu bab-bab melukis nie..aku pun berbahagia lah nak berblog hehehehe.

Opis..hohohoho kat opis no hal punya..coz aku dok sorang jer kat pelosok nie...partition plak tinggi..(alamak kantoi lah plak.alah boss sementara HRMIS duk loading jer..amik kesempatan ah sket yer ) cuma nak memerah otak jer yang payah...tiap hari aku kena pikir ..apa lah entry aku nak wat hari nie.....amacam nie cara aku...cara korang macam na plak...

 Adios...Cau Cin Cau....

6 ulasan:

Alya Esprézzo berkata... JOM Reply

hehe..walaupun dah jadi isteri, masih lagi boleh berblog kan? hehe happy blogging sis! :)

meh jemput dtg umah ! hehhe.. www.alyaesprezzo.com

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ berkata... JOM Reply

majulah isteri2 berblogging

http://ladybirdakaluply.blogspot.com/2011/06/bila-isteri-berblogsi-suami-dan-anak.html

leyzajamil berkata... JOM Reply

teruskan minat berblog anda, jom kita kongsikan mana2 maklumat yang berguna untuk kebaikan bersama..

アヌム ちゃん berkata... JOM Reply

haha terbaikla kak..heee

Azzah berkata... JOM Reply

wah suami pun ada blog patutlah sporting... http://sayurlemak.blogspot.com/2011/06/bila-si-isteri-berblogsi-suami-dan-anak.html

aku dan segalanya berkata... JOM Reply

jom kita berblog lagi...hahah

http://segalanyaaku.blogspot.com/2011/06/bila-si-isteri-berblog-si-suami-dan.html