Isnin, 6 Jun 2011

Fuh......setelah 3 hari aku duk di pedalaman tk dapat line Internet

Salam buat blogger sume....

3 hari sudah aku tak update blog aku nie.....mana tak nya..line internet tak dapat aku gi Pahang ke kawasan pedalaman sikit...jadi tk leh a aku nk ber internet bila gi ke kawan bandar jenjalan takkan plak aku nk buka laptop aku niekan dh lah nak melayan kerenah anak dara aku yg dua tu lagi.....tkdr lah aku nie gile blog sangat kang kena perli ngan laki  aku kang..ehehehehe.....aku gi ke Pahang dengan mama dan papa aku ada misi sebenarnya..tapi tak sempat lagi aku nk upload gambar2 misi aku tu....misi Jejak Kasih sebenarnya mencari keluarga angkat di Pekan dan Kuantan , Pahang. Satu masa dulu aku pernah menetap di sana, mama aku kan orang merantau dari Indonesia jadi masa mama aku menetap kat Pahang ramai lah yang kesian ke mama aku....tkder keluarga jadi ramailah yang wat eluarga angkat -mengangkat nie....nanti aku upload gambar-gambarnya yer...siap terselit gak gambar umah PM kita di Pekan, Pahang tu..Ok yer saya tengah nk memilih gambar-gambar yg telah di ambil semasa berada di Pahang....k cau cin cau...

LAYAN IKLAN JAP.....

Video Klip Kontroversi



1 ulasan:

.dida mumin♥ berkata... JOM Reply

wei...
Gambit saifullah maki blogger pasal video klip dia ni...bising blogger2 woo dia maki ckp mcm anjing!
tp video ni mmg pelik kn? ade ke bini dia baring, liuk2 atas lantai dapur? klu ko, ko buat gitu ke ke laki ko? hehehehhe