Selasa, 7 Jun 2011

Petanda kepada mimpi aku.....

Pertama- tama sekali Al-Fatihah buat sepupuku di Indonesia yang telah kembali ke Rahmatullah pada 04.06.2011/Sabtu yang lalu akibat kemalangan motor di Pekan Baru, Indonesia.   Beliau masih muda baru berumur 29 tahun dan masih belum berkahwin apa kami semua sedihkan adalah arwah merupakan anak tunggal kepada arwah Uncu Fina adik kepada mama aku, dengan ini tiada waris untuk arwah uncu Fina ku....Sebenarnya beberapa minggu yang lepas aku ada mendapat mimpi yang gigi aku patah....aku agak takut dengan mimpi seperti itu sebab papa aku juga pernah beberapa kali dapat mimpi yang sama dan selepas pada itu ada keluarga terdekat yang akan pergi untuk selamanya, aku bukan nak percaya 100% pada mimpi tapi itu adalah kebetulan yang selalu berlaku pada mimpi aku dan papa aku nie....
Aku doakan agar roh beliau ditempatkan di kalangan orang yang beriman ..amin.....begitu juga arwah ibunya Uncu Fina, apa yang menarik nama arwah Uncu Fina dekat dengan mama aku Elfida dan arwah Uncu Fina Elfina binti Ibnu Abbas nama arwah sepupuku pula nama belakangnya sama dengan aku ULFA PRISIANYANTY dan nama sebenar aku plak PITRIYA ISMAYANTY kami ada 3 orang sepupu yang nama belakangnya sama seorang lagi kakak sepupuku DIAN EKA OKTAVRIAYANTY  .......tapi aku tak suka bila ada orang cuba memanggil aku Yanty..hehehehe gengsi..aku nie...aku lebih suka dengan nama Pit atau Pitri @ P3

1 ulasan:

.dida mumin♥ berkata... JOM Reply

Ummi P3~Takziah & Al-fathihah....