Jumaat, 17 Jun 2011

Bukan Buah Kegemaranku....

Salam....

Terlebih dahulu aku nak minta maaf  bagi yang kaki buah yang aku tak suka nie...hehehe tak tau lah kenapa aku memang tak teringin lansung nak jamah buah nie..masa mengandung terpikir gak...agak-agaknya aku teringin tak nk makan buah nie coz org kata kalu masa mengandung kita akan suka pada makanan yang biasanya kita tak suka, tapi tenyata tidak dan masih lagi tidak teringin.
Pada  zaman aku kecil-kecil dulu lagi aku memang anti kot dengan buah nie..dengan baunya dengan keadaan fizikalnya...nak ikutkan aku senang jer kalu nak makan buah nie banyak-banyak coz kat kampung aku di Perak arwah opah taman banyak sangat pokok buah nie...bergolek-golek jer buah nie jatuh kat tanah...tapi tak herannya aku....mama aku dolu selalu tanya kat aku  " kakak leh tak mama bawa balik sikit buah nie ke KL" jawapan aku tetap jer tidak...aku kata ke mama "mama, kalu mama nak tgk akak pengsan bau buah nie boleh ah"...kejamnya aku kan...rasanya anda dah boleh teka nie....apa buahnya...mari kita lihat saa yang kena....





Tiada ulasan: