Selasa, 12 Julai 2011

Waduh, bz bangat tk sempat nk update blog

Waduh..waduh...skang nie aku baru terfikir dan terasa sangat lah plak nak beli handphone yang canggih manggih sket agar aku bleh update blog aku anytime...everywhere...ceh, tepon apa yerk yang bleh membuatkan aku meng update blog aku nie.  Hari Sabtu aku gi Marina Cove, Lumut Perak..malam tadi baru balik.  Aku nie plak kalu balik nengok barang-barang yg nyemak otak...aku tak suka sepah-sepah nie..aku pun terus jer kemas malam tadi gak...penat pun takper janji tak sakit mata memandang...hari nie plak aku cuti..coz anak-anak aku kepenatan kot dorang batuk dan selsema teruk..berkorban ah demi anak-anak plak...basuh baju..kemas rumah..dan wat apa yang patut ah, nie malam baru dapat selit sikit...lepas nie plak nak menggosok baju-baju plak untuk seminggu...fuh...tkper..demi keluarga tercinta. 


Aku tak sempat lagi meng upload gambar-gambar yang dah aku ambil di Lumut


Pemandangan waktu senja dari Koridor Hotel Marina Cove




























 

1 ulasan:

AzaLea berkata... JOM Reply

cantiknya view... ade family trip ke kak?