Jumaat, 1 Julai 2011

GEGAR BLOG JULAI 2011


Santai Bersama BEN ASHAARI


Hai....Salam dan Selamat Sejahtera semua blogger dan pembaca
pertama tama sekali TQ v much to Abg Ben  @ En. Ben 10 ..upss...terlebih sudah coz rajin wat segmen yang membolehkan ramai pengunjung datang ke blog aku yang lansung tak femes nie...hehehehe.

Aku tengah memikirkan cadangan untuk dijadikan segmen yang menarik nie..ermmmmm apa yer...apa kata wat segmen sambung ayat atau perkataan....apa lagi yerk.... hah topik yang buat diolog tu walau aku nie jenis manusia yang banyak bercakap tapi bab diolog nie hancus.  Ha kalu wat pertandingan design logo ker dan apa-apa adik bradik design ah..aku leh ah sikit-sikit.

Nie nak dekat puasa dah nie maby lepas nie aku takder masa sangat dengan blog nie..maklumlah....bulan beramal...hehehehe yo o aku nie kan..tah-tah aku lagi kemaruk berblog..ok lah kalu nk bagi aku ngomel memang banyak kot coz sapa yang mengenali diriku ini tahu lah siapa aku.....k Abg Ben @ En Ben tq again.... 

10 ulasan:

Unknown berkata... JOM Reply

Singgah dr segmen GEGAR_BLOG_JULAI_2011 abang Ben

aku dan segalanya berkata... JOM Reply

http://segalanyaaku.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html


jom kita gegarrrr

HaFizaH aYu berkata... JOM Reply

kasi gegar blog u plak..hehehe

http://ayuitukamu.blogspot.com

Nabila Wahab berkata... JOM Reply

harloww..
kite kasi gggeeegegarrrr !!

hye !!
merayap n lepak kat sini yaww...
Nanti awk merayap n lepak la kat blog saya pulak taw..

sy tunggu.. heeee ~ :)

Amir Aidid berkata... JOM Reply

hey there .

ame singgah dari Gegar Blog Julai 2011 Ben Ashaari . wishing you all the best and good luck ya .

keep on blogging . and ohh , jemput singgah blog ame ya bila bila free . haha . :D

and have a nice day ahead !

Damn Nations berkata... JOM Reply

Shuk datang gegar sini... n follow
Klik Sini untuk melawat blog Shuk

Lulu Caldina berkata... JOM Reply

...hai awak.... selamat pagi ;)

aneff.marhfiz berkata... JOM Reply

Singgah sini dari blog Ben Ashaari . segmen Gegar Blog Julai ^^,

semoga kentalkan semangat dan teruskn usaha untuk berblogging !
semoga berjaya ya ! and ohh jangan lupa singgah blog saya (:

have a nice day ahead ! gegarrrrrr ! :D

Student uniSZA berkata... JOM Reply

Salam singgah sini dari segmen yang same ... selamat petang tuan rumah (^_^)

KhAiReDzAiMy berkata... JOM Reply

Salam...

Datang sini nak KASI GEGAR blog kamu...
Salam perkenalan...

Selalu-selalu singgah My Blog...

Nice Header...

-Adios-