Jumaat, 29 Julai 2011

Port Luck Bahagian Pengurusan Sumber Manusia JAPEN


Semalam...28 Julai 2011/Khamis geng-geng PSM Jabatan Penerangan, Wisma Sime Darby wat 'Port Luck' apa lagi..masing-masing menunjukkan bakat dalam bidang masak memasak lah tak kira anak dara, mak dara atau Bapak dara....dari pagi sampai ke tengahari dan membawa sampai ke petang tak habis-habis lagi makanan tu..banyak dan sedap-sedap belaka...nak-nak plak masing-masing bawa menu yang menang dorang dah pakar...hehehehe aku bawa apa...ha apa lagi setelah di soal selidik dan dibuat kajian  sume permintaan Biskut Batik lagi tinggi dari Makaroni Goreng...wahhh!!! bawa 2 loyang selamat dikerjakan..:) kepada yang lain-lain yang terlibat secara lansung mahupun tidak saya ucapkan ribuan terima kasih yer...pasnie kita sume buka kedai makan yer...
Nie Model Makanan hagaknya...sabor jer ler
siap duk atas meja lagi...












Nie plak Geng baju hijau...nampak sangat si Azli tu kecik yer...( huhuhu ke aku yang besar sangat)
                                                                                                                                   










Bergambar dengan menu masing-masing...supaya orang tau yang dorang nie pandai masak ..peace 













Aksi-aksi sebelum melantak dan membaham makanan...















Bergambar selepas sumenya kekenyangan tak hingat...



 











Manis-manis warga PSM nie yer...amboi Midah ngan Dayah...posing kalah artis...:)














 
Saat sume dah kekenyangan...masih tetap nak berposing...


Hai...sedang menjamu selera pun ada gak yg rajin nk
amik gambor yer...

Bos besar PSM sedang kusyuk menjamu selera...tq En Baha coz
join kitaorang makan-makan

Terima Kasih diucapkan buat semua warga PSM Japen atas kesudian mebawa makanan dan tolong menghabiskan makanan....hehehehe

1 ulasan:

Dida LiciouS berkata... JOM Reply

adoyaai..nape la muka aku slalu pelik bila bgambar eeek?